Rezervovat
menu

13 různých lekcí, 1 cíl.
Makat s radostí,
ne za trest.

LEKCE
Bosu

Probudíš i svaly, které se normálně flákají. Jak to? Při cvičení na bosu stojíš na nestabilní podložce a udržet rovnováhu není jen tak. Tělo musí zapojit core – hluboký stabilizační systém. Když ho posílíš, získáš větší rovnováhu a stabilitu. To ti pomůže při správném držení těla, na které by sis měl dávat pozor, zvlášť pokud každý den sedíš u počítače.

Prostřídáme dynamičtějšísilovější cviky, posílíš střed těla, břicho, záda i zadek.

U každého cviku si ukážeme jednodušší i náročnější variantu, takže lekce je vhodná pro začátečníkypokročilé.

Intenzita Lektoři
Anet, Zuz,
Core jóga

Posil tělo i ducha. Protáhneme celé tělo, procítíme propojení pohybu s dechem a uvidíš, že na lekci ze sebe setřeseš všechen stres a napětí.

Zacvičíme si ashtanga jógu a základní sérii ásan rozšíříme pár doplňujícími cviky. Rozvineš síluflexibilitu, které jdou při jógové praxi ruku v ruce.

Lekce je vhodná pro začátečníky.

Intenzita Lektoři
Veru K.,
Funkční
trénink

Čekat můžeš hlavně cvičení s vlastní vahou, sem tam se ale chopíme i nějaké té pomůcky. Ať už budeme cvičit s čímkoliv, zaměříme se na správnou techniku provedení.

Díky tomu zapojíš celé tělo a ne jenom jeho izolované části a rozvineš svou stabilitu, mobilitu i sílu.

Intenzita Lektoři
Denča, Kačí,
Insanity LIVE

Chceš si dobrovolně sáhnout až na dno? Chceš si dát vážně do těla? Pak je insanity pro tebe. 2 minuty jedeš, během 30 sekund popadneš dech a znovu! Prostě intervalový trénink naruby.

Bude to dřina, podíváš se až za hranice svého maxima, ale víš, co je na tom to nejlepší? Ten pocit, když to zvládneš.

Insanity nadchne obzvláš ty, pro které jsou ostatní lekce zívačka. Technicky ale nejde o nic složitého a intenzitu cvičení si každý určuje sám.

Intenzita Lektoři
Anet, Sylva, Zuz,
Intervalový trénink

Cvičíš, cvičíš a cvičíš... A očekávaný výsledek nikde?

Interval ti skvěle nastartuje metabolismus. Nejenže zpevníš svaly a oklepeš ze sebe stres, ale i odstartuješ spalování tuků, které se nezastaví s koncem lekce – díky zrychlenému metabolismu tělo pracuje i několik hodin po cvičení.

Navíc ti lekce díky dynamickému střídání vysoké a nízké intenzity uteče jako nic.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Kačí, Peťa, Sylva, Zuz,
Jumping

Pojď se pořádně zapotit a odreagovat! Slibujeme, že z jumpingu budeš odcházet s pořádnou dávkou endorfinů v krvi.

Jde o dost dynamické cvičení, které tě dostane do formy. Díky trampolínkám se nemusíš bát, že by při skákání zbytečně trpěly tvoje klouby. A až na některé hodině zhasneme, neboj se, ale těš se na zábavu s neony.

Radost z pohybu, trampolínky a lepší kondička. Co víc chceš?

Intenzita Lektoři
Denča, Kačka P., Kristí, Lucka, Luke, Majda, Marťa, Simča, Veru, Zuzka K.,
Kettlebell workout

Že bys nikdy nevěřil, že tahle „koule s madlem“, bude tvůj nejlepší přítel? Na této lekci určitě.

Kettlebell je jedna z nejuniverzálnějších pomůcek. Přidej k tomu správnou techniku a trošku výbušnosti a vznikne skvělá kombinace silového i kondičního cvičení, díky které zapojíš celé tělo. Kettlebell workout ti pomůže získat stabilitu, zvýšit mobilitu a posílit střed těla.

Intenzita Lektoři
Kačí,
Kondiční trénink

Základy atletické přípravy, kruháč, interval, funkční trénink nebo pohybové hry. Prostřídáme vše, co nám pomůže vybudovat rychlost, síluvytrvalost.

Připrav se, že to bude hodně různorodé a že budeš muset zapojit i své motorické schopnosti. Pokaždé se zaměříme na jeden z výkonnostních předpokladů.

Na kondičním tréninku rádi přivítáme všechny, kdo znají základy sportovní přípravy a mají už zažité správné pohybové vzorce.

Intenzita Lektoři
Majda, Zuz,
Kruhový trénink

Nebaví tě rutina a chceš zažít pokaždé něco jiného?

Základ je sice vždy stejný – 10 stanovišť, časový interval na pořádnou makačku a čas na přesun a vydechnutí. Vše dál je ale na kreativitě každého trenéra a můžeš se spolehnout, že nezažiješ dva stejné kruháče. Vždy vymýšlíme něco nového, aby to bavilo nás i tebe.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Kačí, Kremla, Zuz,
Tabata

8 kol, 20 sekund makáš, 10 sekund pauza. Tabata je jednou z nejznámějších verzí vysoce intenzivního intervalového tréninku (HIIT).

Na tabatě propotíš triko, zvětšíš kapacitu svých plic a posílíš všechny svalové partie včetně středu těla. Tabata slibuje rychlé výsledky, o nastartovaném metabolismu i několik hodin po tréninku ani nemluvě.

Dvacetivteřinový interval se ti může zdát jako krátká doba, zkus jej ale odcvičit na maximum a uvidíš, že to není žádá sranda. Schválně kolik během něj zvládneš dřepů, kliků, výpadů, burpees nebo skoků přes švihadlo!

Intenzita Lektoři
Denča, Veru R.,
Tejpování

Potřebuješ uvolnit ztuhlé svaly nebo zafixovat bolavý kloub?

Tejp je elastická pružná páska, která je schopná se hodně natáhnout, ale i smrštit. Proto je velmi podobá lidské kůži.

Při aplikaci tejpu na místo bolesti se sníží tlak na receptory, bolest ustoupí a ty pocítíš úlevu. Pokud budeme fixovat kloubní spojení, tejp vyšponujeme tak, že páska kloub udrží ve správné nebolestivé pozici.

Cena: 1 Kč/cm pásky + 50 Kč ošetření

TRX

Stroje ani činky tě netankují, přitom bys rád zkusil intenzivní cvičení zaměřené na různé svalové partie?

Zkus TRX. TRX je unikátní systém závěsných popruhů, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Jednu část těla si zavěsíš do popruhů, ta druhá zůstane v kontaktu s podložkou. Podle toho, jestli máš v popruzích ruce či nohy, zapojuješ různé svaly.

Lekci si užijí začátečnícipokročilí, protože zátěž si řídí každý sám prostě tím, jakou polohu těla zaujme vůči zemi.

Cvičíme i tabataTRX Rehab.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Kačí, Kačka P., Kremla, Majda, Veru K.,
TRX Rehab

Nauč se správně pracovat s vlastním tělem a zažij si ty správné pohybové vzorce, které pak uplatníš i při jakémkoliv dalším cvičení. TRX rehab je silovějšího charakteru, navíc v pomalejším tempu.

Kombo protažení zkrácených svalůposilování ti pomůže získat stabilitu a mobilitu.

Budeš cvičit s váhou vlastního těla v závěsném systému, takže je pro tebe lekce vhodná – ať už jsi začátečník, nebo cvičenec roku.

Intenzita Lektoři
Kačí,
Zdravá záda

Chceš chodit hezky zpříma a vyvážit všechny svalové dysbalance? Na této hodině zapracujeme na koordinaci a stabilitě. Na rozdíl od ostatních lekcí, čekej pomalejší a důkladnější cvičení. Propojíme prvky jógy, rehabilitačního cvičenífunkčního tréninku. Posílíš střed těla, ale taky si pořádně protáhneš jednotlivé jeho části.

Pokud už trpíš bolestmi, raději mazej k fyzioterapeutovi, pokud jim chceš předcházet, je toto lekce pro tebe.

Intenzita Lektoři
Majda,