Rezervovat
menu

Máme 1 cíl,
10 sálových lekcí,
16 trenérů.

LEKCE
Bosu

Při cvičení na Bosu si zpevníš celé tělo a to i svaly, které normálně neposiluješ. Jak? Při cvičení stojíš na nestabilní podložce, takže tělo musí při každém cviku udržovat rovnováhu. Tím automaticky zapojíš všechny svaly CORE – hlubokého stabilizačního systému. U nás na lekci Bosu sřídáme dynamické a silové cvičení pro ještě intenzivnější posílení středu těla, rovnováhu a stabilitu.

Bosu ti zajistí lepší rovnováhu a koordinaci. Pomůže ti se správným držením těla, které trpí zejména při sedavém zaměstnání a způsobuje únavu nebo i bolesti zad a krku. Očekávat můžeš také zpevnění středu těla, břicha, zad nebo hýždí.

Univerzální cvičení, při kterém si přijde na své každý, jak začátečník, tak pokročilý. Cviky se dají modifikovat na lehčí a těžší variantu.

Intenzita Lektoři
Anet, Zuz
Funkční
trénink

Proč právě funkční trénink? Aby tělo fungovalo, bylo zdravé, silné a v kondici. Při funkčním tréninku cvičíme s vlastní vahou těla i pomůckami. Hlavní je, že nejde o to s čím cvičíme, ale jak. To vše s maximálním důrazem na techniku provedení. Naše tělo zapojujeme jako celek, ne izolovaně, a to v nižší i vyšší intenzitě. Celým cvičením rozvíjíme stabilitu, mobilitu i sílu těla.

Intenzita Lektoři
Denča, Kačí
Kondiční trénink

Kondiční trénink se zaměřuje na rozvoj síly, rychlosti, mobility, flexibility, koordinace a vytrvalosti a to formou intervalových, kruhových či funkčních tréninků, pohybových her nebo základů atletické přípravy.

Při kondičním tréninku dochází k všestrannému tělesnému rozvoji, stimulaci motorických schopností a osvojování zákonitostí techniky cviků. Kondiční příprava probíhá formou různorodě zaměřených tréninků vždy cíleným na rozvoj některého z výkonnostních předpokladů.

Kondiční trénink je určen pro všechny, kteří již mají zažité základní pohybové principy a mají základy sportovní přípravy.

Intenzita Lektoři
Majda, Zuz
Insanity LIVE

Tak tady si sáhneš na dno a dostaneš se za hranice svého maxima. Ale o to lepší pocit budeš mít, až lekci zvládneš. Insanity vychází z tradičního intervalového tréninku. Ten je ale převrácen naruby. 2 minuty cvičení ve vysoké intenzitě a pak kratičká pauza 30 s, tak akorát na popadnutí dechu a už zase jedeš. Lekce se skládá z jednotlivých bloků, které jsou zaměřeny na plyometrii, sílu, koordinaci nebo na střed těla. Vždy 4 různé cviky v každém bloku po třech sériích. Technicky nečekej žádné těžké cviky, jde spíš o to, aby si každý sáhl na dno sil. Tím pádem si každý i určuje vlastní intenzitu. Jsou pro tebe běžné lekce zívačka? Potřebuješ víc? Zajímá tě, kde jsou limity tvého těla? Insanity je tu právě pro tebe.

Intenzita Lektoři
Anet, Sylva, Zuz
Intervalový trénink

Cvičíš už dlouho ale pořád to není ono a nevidíš očekávaný výsledek? Tak zkus intervalový trénink. Nic nenastartuje metabolismus tak dobře, jako pořádný intervalový trénink, kde se střídá vysoká a nízká intenzita.

Spalování tuků, zpevnění svalů, vyplavení stresu - s tím vším pomůže intervalový trénink, který je velmi efektivní. A to nejlepší na konec. U intervalového tréninku vaše tělo nepřestává pracovat ve chvíli, kdy skončí lekce. I po ukončení tréninku bude tělo díky zrychlenému metabolismu dál spalovat tuky. Klidně i po celý zbytek dne.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Kačí, Peťa, Sylva, Zuz
Jumping

Kdo říká, že cvičení není o zábavě, tak nikdy nebyl na jumpingu. Na Jumpingu se sice pořádně zapotíš, ale je to skvělé odreagování, které v každém probudí čistou radost z pohybu. Vyplavíš nejen stres a špatnou náladu, ale hlavně se dostaneš do formy.

Jumping je skvělý na zformování postavy a zpevnění celého těla. Vysoké tempo ti z těla vyplaví nejen všechny toxiny, ale zlepší vnitřní metabolické procesy. I když je jumping velmi dynamický, je díky trampolínám šetrnější ke kloubům než jiné typy dynamických cvičení. A možná ještě větší změnu pocítíš na psychice. Po jumpingu budeš odcházet s veselou náladou, zapomeneš na stres a starosti a tato radost jen tak neodezní. Naopak. Při pravidelném cvičení zjistíš, že se takto parádně cítíš mnohem častěji než kdy dřív.

Některé lekce jumpingu jsou po tmě s neony!

Kruhový trénink

Co je na kruhovém tréninku nejlepší? Že nenajdete dva stejné kruháče. No fakt. Záleží na trenérovi a jeho kreativitě, jaké cviky zapojí a jak je poskládá za sebe. V GJ se snažíme, aby nebyly stejné ani naše tréninky. Vždy vymýšlíme něco nového, aby to bavilo vás i nás. Rutina u cvičení totiž baví málokoho.

Ale základ čekej stejný. 10 stanovišť, časový interval na pořádnou makačku a čas na přesun mezi stanovišti a odpočinek. Hlavně počítej s tím, že si dáš pořádně do těla.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Kačí, Kremla, Zuz
TRX

Chceš zkusit intenzivní cvičení na různé svalové partie, ale nemáš rád cvičení na strojích nebo s činkami? Zkus TRX. TRX je unikátní systém závěsných popruhů, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Podle toho, jestli máš v popruzích ruce či nohy, cvičíš vždy různé svaly.

Zátěž si přizpůsobíš sám podle svých potřeb prostě tím, že zaujmeš různou polohu těla vůči zemi. Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu. Máme i začátečnickou lekci, kde se dozvíš, jak pracovat s TRX, ukážeme Ti základní cviky a pak se můžeš po rozhlédnout v rámci GYMu po jiných lekcích.

Intenzita Lektoři
Alča, Anet, Denča, Kačí, Kačka P., Kremla, Majda, Zuz
TRX Rehab

Lekce silového charakteru v pomalejším tempu, kdy budete cvičit s vlastní vahou těla a závěsným systémem. Budete pracovat na zkrácených svalech, odstraňování disbalancí, nastavování správných pohybových vzorců pro práci s vlastním tělem. Budete posilovat, ale zároveň protahovat, zlepšovat stabilitu i mobilitu. Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Intenzita Lektoři
Kačí
Core jóga

Jóga má mnoho podob. My cvičíme ve smyslu ashtanga yogy, ale prokládáme sérii doplňujícími cviky. Lekce je pro začátečníky. Pracuje se hodně s dechem a středem těla.

Benefity jógy spočívají v léčebných účincích nejen na naše těla,ale rovněž také na psychiku. Jóga je určená pro každého - je to životní styl zaměřený na hlubokou transformaci těla a mysli. Propojení dechu a pohybu je obrovskou relaxací, kdy z hlavy vypustíš všechen stres a starosti. Jóga je síla podpořená flexibilitou a flexibilita podpořená silou.

Při pravidelném cvičení se nejen zlepší tvá pružnost, síla a rozsah pohybů, ale ještě větší změnu pocítíš na své mysli. Budeš uvolněnější, pozitivnější a tvá mysl a tělo budou lépe propojené.

Intenzita Lektoři
Veru K.
Zdravá záda

Cvičení pro zdravá záda je zaměřeno na odstraňování svalových dysbalancí a zlepšení koordinace a stability těla. Zároveň je zaměřeno na rozvoj síly a flexibility. Cvičení je spíše pomalého rázu s důrazem na správnou techniku provedení a postavení končetin vůči tělu. Při cvičení dochází k samotnému posilování středu těla, ale i protahování jednotlivých partií. Má v sobě prvky jógy, funkčního tréninku i rehabilitačních cviků. Používáme také pomůcky jako jsou overbally, therabandy, činky...

Cvičení je určeno jako prevence proti bolesti oblasti zad, nikoli k léčbě patologických změn postavení končetin a páteře.
V případě velkých bolestí doporučujeme konzultaci s fyzioterapeutem.

Intenzita Lektoři
Majda
Tejpování

Tejpování je poměrně moderním trendem při léčbě otoků, bolestivosti ztuhlých svalů, práce s trigger pointy. Slouží také k fixaci kloubních spojení. Tejp je elastická pružná páska, která je schopná se hodně natáhnout, ale i smrštit. Proto je velmi podobá lidské kůži.

Při aplikaci tejpu na místo bolesti dosáhneme snížení tlaku na receptory. Bolest tak ustupuje. V případě fixace kloubních spojení dochází k lepení tejpu s velkým napětím, aby páska udržela kloubní spojení ve správné nebolestivé pozici.

V čem tejpování pomáhá: snižuje otok, snižuje nebo odstraňuje bolest, stabilizuje klouby, podporuje hojení modřin, podporuje svaly a vazy.

Tejpování cena: 1Kč/cm pásky + 50Kč ošetření