Máme 1 cíl,
10 sálových lekcí,
18 trenérů.

LEKCE
Bosu

Při cvičení na Bosu si zpevníš celé tělo a to i svaly, které normálně neposiluješ. Jak? Při cvičení stojíš na nestabilní podložce, takže tělo musí při každém cviku udržovat rovnováhu. Tím automaticky zapojíš všechny svaly CORE – hlubokého stabilizačního systému. U nás na lekci Bosu sřídáme dynamické a silové cvičení pro ještě intenzivnější posílení středu těla, rovnováhu a stabilitu.

Bosu ti zajistí lepší rovnováhu a koordinaci. Pomůže ti se správným držením těla, které trpí zejména při sedavém zaměstnání a způsobuje únavu nebo i bolesti zad a krku. Očekávat můžeš také zpevnění středu těla, břicha, zad nebo hýždí.

Univerzální cvičení, při kterém si přijde na své každý, jak začátečník, tak pokročilý. Cviky se dají modifikovat na lehčí a těžší variantu.

Intenzita Lektoři
Anet, Denča, Zuz
Flowin

Flowin se nepodobá žádnému jinému cvičení, zato je extrémně účinný a můžete s ním posilovat celé tělo. Jako důkaz jeho univerzálnosti slouží fakt, že tento koncept začali jako první využívat švédští desetibojaři. Celé cvičení se odehrává na speciální podložce, po které posouváte třecí podložky = “pady”. A právě různé polohy a intenzita tlaku jsou základem cvičení na Flowin podložce. To má dvě výhody. Zaprvé si můžete sami určit náročnost tréninku a zároveň posílíte opravdu všechny svaly. I ty, o kterých ani nevíte, že je máte.

Flowin je skvělý i při rehabilitaci po úrazech. Nezatěžuje totiž klouby a je založen na plynulých pohybech bez otřesů a dopadů na zem.

Intenzita Lektoři
Sandra, Zuz
Insanity LIVE

Tak tady si sáhneš na dno a dostaneš se za hranice svého maxima. Ale o to lepší pocit budeš mít, až lekci zvládneš. Insanity vychází z tradičního intervalového tréninku. Ten je ale převrácen naruby. 2 minuty cvičení ve vysoké intenzitě a pak kratičká pauza 30 s, tak akorát na popadnutí dechu a už zase jedeš. Lekce se skládá z jednotlivých bloků, které jsou zaměřeny na plyometrii, sílu, koordinaci nebo na střed těla. Vždy 4 různé cviky v každém bloku po třech sériích. Technicky nečekej žádné těžké cviky, jde spíš o to, aby si každý sáhl na dno sil. Tím pádem si každý i určuje vlastní intenzitu. Jsou pro tebe běžné lekce zívačka? Potřebuješ víc? Zajímá tě, kde jsou limity tvého těla? Insanity je tu právě pro tebe.

Intenzita Lektoři
Zuz
Intervalový trénink

Cvičíš už dlouho ale pořád to není ono a nevidíš očekávaný výsledek? Tak zkus intervalový trénink. Nic nenastartuje metabolismus tak dobře, jako pořádný intervalový trénink, kde se střídá vysoká a nízká intenzita.

Spalování tuků, zpevnění svalů, vyplavení stresu - s tím vším pomůže intervalový trénink, který je velmi efektivní. A to nejlepší na konec. U intervalového tréninku vaše tělo nepřestává pracovat ve chvíli, kdy skončí lekce. I po ukončení tréninku bude tělo díky zrychlenému metabolismu dál spalovat tuky. Klidně i po celý zbytek dne.

Intenzita Lektoři
Kristí Tom.
Jóga pro zdravá záda

Lekce Jóga pro zdravá záda se věnuje nápravě a prevenci problémů s páteří a držením těla. Klíčem je správné dýchání, získání flexibility zkrácených svalů a intenzivní posílené ochablých svalů. Při cvičení dochází k souměrnosti mezi svalovými skupinami tak, aby pohybový systém fungoval správně, bez obtíží a bolestí. Posilování je vyváženo pečlivým protažením všech svalových skupin, které je často zanedbáváno. Cvičení se zaměřuje nejen na přesné provedení pozic, ale především na vytvoření správných návyků jak již při pohybu během všedního dne, tak i při dalších sportovních aktivitách.

Lekce je určena pro začátečníky i pokročilé, pro muže i ženy, pro všechny věkové skupiny. Pro ty, co se chtějí zbavit nepříjemné zatuhlosti, chronických bolestí zad a krční páteře, ale i pro ty, co se rádi protáhnou a zapotí. Pravidelné cvičení pomůže odstranit bolesti zad, zlepšit držení těla a zformovat postavu.

Intenzita Lektoři
Janča
Jumping

Kdo říká, že cvičení není o zábavě, tak nikdy nebyl na jumpingu. Na Jumpingu se sice pořádně zapotíš, ale je to skvělé odreagování, které v každém probudí čistou radost z pohybu. Vyplavíš nejen stres a špatnou náladu, ale hlavně se dostaneš do formy.

Jumping je skvělý na zformování postavy a zpevnění celého těla. Vysoké tempo ti z těla vyplaví nejen všechny toxiny, ale zlepší vnitřní metabolické procesy. I když je jumping velmi dynamický, je díky trampolínám šetrnější ke kloubům než jiné typy dynamických cvičení. A možná ještě větší změnu pocítíš na psychice. Po jumpingu budeš odcházet s veselou náladou, zapomeneš na stres a starosti a tato radost jen tak neodezní. Naopak. Při pravidelném cvičení zjistíš, že se takto parádně cítíš mnohem častěji než kdy dřív.

Některé lekce jumpingu jsou po tmě s neony!

Intenzita Lektoři
Denča, Kačka, Kristí Trs., Luke, Majda, Marťa, Simča, Veru
Kruhový trénink

Co je na kruhovém tréninku nejlepší? Že nenajdete dva stejné kruháče. No fakt. Záleží na trenérovi a jeho kreativitě, jaké cviky zapojí a jak je poskládá za sebe. V GJ se snažíme, aby nebyly stejné ani naše tréninky. Vždy vymýšlíme něco nového, aby to bavilo vás i nás. Rutina u cvičení totiž baví málokoho.

Ale základ čekej stejný. 10 stanovišť, časový interval na pořádnou makačku a čas na přesun mezi stanovišti a odpočinek. Hlavně počítej s tím, že si dáš pořádně do těla.

Intenzita Lektoři
Kristí Tom., Kremla, Zuz
Power Vinyasa Flow Yoga

Pro Vinyasa yogu je charakteristické plynulé přecházení z pozice do pozice v naprostém splynutí s dechem. Každý pohyb, každá pozice sleduje nádech nebo výdech a některé části připomínají svými pohyby tanec. Sjednocení dechu a jednotlivých pozic ti pomůže zapomenout na stres a krásně zrelaxuješ. Oproti normální józe je cvičení dynamičtější a fyzicky náročnější.

Dynamičtější tempo vinyasa flow yogy zahřívá tělo a pomáhá v něm rozproudit teplo. Díky prohřátí těla a následnému pocení dochází k lepšímu vylučování toxinů z těla. Aerobnější styl navíc pomáhá k hubnutí a svaly jsou při pravidelném cvičení nejen pružnější, ale i silnější. Svižnější tempo vinyasa yogy uvítají ti, kteří se chtějí nejen protáhnout a uvolnit, ale také trochu zapotit.

Intenzita Lektoři
Janča
TRX

Chceš zkusit intenzivní cvičení na různé svalové partie, ale nemáš rád cvičení na strojích nebo s činkami? Zkus TRX.

TRX je unikátní systém závěsných popruhů, který slouží ke cvičení s vlastní vahou těla. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Podle toho, jestli máš v popruzích ruce či nohy, cvičíš vždy různé svaly. Zátěž si přizpůsobíš sám podle svých potřeb prostě tím, že zaujmeš různou polohu těla vůči zemi.

Cvičení na TRX buduje sílu, rovnováhu, aktivuje tělesné jádro a zlepšuje flexibilitu.

PS: Máme i začátečnickou lekci, kde se dozvíš, jak pracovat s TRX - ukážeme Ti základní cviky a pak se můžeš po rozhlédnout v rámci Gymu po jiných lekcích:)

Intenzita Lektoři
Anet, Kačka, Kremla, Kristí Tom., Nika H., Zuz
Power Yoga

Jóga má mnoho podob. Yoga v GJ se zaměřuje na dynamiku, která nabízí propojení dechu a pohybu. Na lekci je kladen důraz na dech udžají, který pomáhá detoxikaci těla a zároveň oživuje metabolismus a zlepšuje koncetraci.

Benefity jógy spočívají v léčebných účincích nejen na naše těla,ale rovněž také na psychiku. Jóga je určená pro každého - je to životní styl zaměřený na hlubokou transformaci těla a mysli. Propojení dechu a pohybu je obrovskou relaxací, kdy z hlavy vypustíš všechen stres a starosti. Jóga je síla podpořená flexibilitou a flexibilita podpořená silou.

Při pravidelném cvičení se nejen zlepší tvá pružnost, síla a rozsah pohybů, ale ještě větší změnu pocítíš na své mysli. Budeš uvolněnější, pozitivnější a tvá mysl a tělo budou lépe propojené.

Intenzita Lektoři
Evča, Nika D.